Jóga ülőmunkát végzőknek csomag

A csomagban található videók rendszeres gyakorlásával sokat tehetsz az ülő életmód káros hatásai ellen. Ha napi több óra ülésre kényszerülsz és munka után kevés időd vagy lehetőséged van sportolni, akkor ez a jógacsomag jó választás lehet. Időhatékonyan állítottam össze a jógaórákat, a nyújtás mellett erősítő gyakorlatokat is végzünk, hogy egyszerre tudj a testi és a mentális egészségért is tenni. 

Nekem éve óta sokat segít ez a fajta jóga, hogy erősnek és ruganyosnak érezzem a testemet, valamint, hogy ne keseredjek, fásuljak bele a hétköznapok robotjába. Jógázz velem te is!


Nehézség
Kezdő
Időtartam
2 óra 56 perc
1 havi hozzáférés
4 900 Ft
Megvásárlom

Köszöntő

01:44
Köszöntő Köszöntő Köszöntő

Szia! Wollaston Erika vagyok. Örülök, hogy itt vagy. Készen állsz, hogy elinduljunk együtt?

Mellkasnyitás

33:30
Mellkasnyitás Mellkasnyitás Mellkasnyitás

A mellkasra fókuszálunk, azonban a mellkasnyitás nem korlátozódik csupán erre a területre, a test elülső felét lazítjuk, a hátizmokat, lábak hátsó felét erősítjük, hogy a tartásod is egyre jobb legyen.

Lazítás

49:18
Lazítás Lazítás Lazítás

Ma olyan napod volt, hogy semmihez sincs kedved és erőd? Válaszd ezt a kellemesen átmozgató gyakorlást, aminek a végén vezetett relaxációval töltődhetsz.

Csípő

43:09
Csípő Csípő Csípő

A csípőt 360 fokban erősítjük és nyújtjuk. Az egész napos ülés után üdítően hatnak ezek a gyakorlatok.

Csavarás

48:33
Csavarás Csavarás Csavarás

Erősítjük és lazítjuk a törzs és a gerinc izmait. Aktív (karok nélkül) és passzív (kar erejét használva) csavarásokkal is dolgozunk.